Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Tuesday, August 24, 2010

Saya Benci ADOLF HITLER !!!!


Dulu saya tak tahu siapa Hitler yang bermisai kontot ni, yang saya tahu, Hitler seorang yang pembunuh yang kejam, kejam dan kejam, Hitler juga related dengan NAZI, itu sahaja yang saya tahu mengenai hitler.huhu..Kenapa saya begitu membencii Hilter?? mungkin ada di antara anda mungkin menyokong Hitler kerana Hitler telah membunuh beribu2 orang Yahudi lanatullah rite ... tapi saya tetap membenci Hitler, kerana ape?? kerana Hitler la, sekarang Yahudi mempunyai negara selepas tamat perang dunia ke-2..kerana Hitler la, penduduk Palestine asing di negara sendiri..Jika anda peminat series Arrival, & Phase 3, mungkin anda tahu mengenai ini..


Apa yang menarik tentang akhbar Kosmo hari ni, ialah "Ujian DNA dedahkan Hitler mungkin keturunan Yahudi" membuatkan saya lebih membenci Hitler!!! Penemuan itu mengejutkan kerana Hitler bertanggungjawab mengarahkan pembunuhan penduduk berketurunan Yahudi pada zaman Perang Dunia Kedua. Majalah Knack yang beribu pejabat di Brussels mendakwa DNA yang diambil daripada saudara Hitler yang tinggal di Amerika Syarikat (AS) telah membawa kepada penemuan tersebut.


Comments
2 Comments

2 Comment:

Kimie Hashim on August 25, 2010 at 8:38 AM said...

sebab dia, org yahudi balas dendam dekat org islam pulak, yahudi bodoh, hitler bongok..greram ah kak..

Anonymous said...

cube ko baca ttg adolf hitler nie..mybe bley tuka pndgn ko ttg adolf hitler tue ----------> http://ikhwansite.blogspot.com/2010/08/adolf-hitler-sudut-kisah-yang-jarang.html

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.