Friends

::Masa itu emas::

Wednesday, August 11, 2010

Tips kejutkan org bersahur

Mesti ade dikalangan sahabat2 atau adik2 anda yang susah untuk bangun sahur..cuba anda try tips2 dibawah..hihi..sure bangun punye dowg nanti ^^

Gambar hiasan

Kalau nak kejutkan org bangun tidur terutamanya untuk bangun sahur.. Fasa pertama..

1. Pegang anak jari kiri/kanan sambil tu panggil nama dia perlahan-lahan.. 2. Sentuh bahunye..dan goyangkan perlahan lahan..sambil panggil nama.. 3. Renjis air kat muka dia...sambil panggil nama dia... 4. Tampar tampar manja pipi dia..sambil panggil nama... 5. Tutup kipas/air cond



Kalau still tak effect..continue Fasa kedua..

1. Jeritnama dia kuat kuat... 2. Gigit ibu jari kaki dia..cam antu toyol gigit 3. Simbah air sebaldi...kalau bleh air rendam baju dalam korang 4. Tarik rambut dia sampai jatuh dr tilam 5. Goyang badan dia kuat2 then jerit gempabumi! gempabumi! tsunami!tsunami! 6. Jerit api! api! api! 7. Letak kfc ke mcd ke xpun ikan patin masak tempoyak yg baru dibeli letak dekat sebelah hidung dia..bg ambik bau sikit



Still bangun jugak..continue fasa ketiga..

1. Pergi kat telinga dia...then sebut maa rabbuka! sambil seru nama dia byk kali... 2. Pergi kat dia, baca je surah yaa sin! hehehehehe

tp kalau still takeffect gak...ni je la cara terakhir

1.Panggil je orang masjid/surau untuk uruskan...kerana tuhan lebih menyayanginya

Comments
3 Comments

3 Comment:

˙·•♥ QaSeH ♥•·˙ on August 10, 2010 at 4:14 PM said...

haha...
fasa ketiga tu tak leh blah...
haha....tapi tol gak tuh..kihkihkih :)

Sisiantee on August 10, 2010 at 4:33 PM said...

hihi..tahu..xpe kan..boleh try..haha..

Nur Areefah on August 10, 2010 at 9:40 PM said...

ngee harap2 tak masuk fasa 3..
selamat berpuasa :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.