Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Thursday, August 5, 2010

Saya nak masuk news paper sebagai seorang blogger..

Wahh..saya rasa bangga kat seorang blogger yang saya kenal..kenal kat alam maya jew..huhu..sebelum die keluar kat news paper saya merupakan funs blog beliau..hihi..kalo nak tahu sapa beliau, beliau adalah Ariff Shah Ramlan..saya mula kenal beliau melalui "Geng Blogger", beliau famous tau cz beliau Pemenang Pertandingan Cipta Tagline!! Now,beliau famous coz keluar kat news paper..hihi..kalo kalian nak tahu beliau merupakan seorang pelajar jurusan Kejuruteraan Penerbangan di Moscow Aviation Institute..Beliau bukan calang2 orang..huhu..saya tak ade niat nak mengampu okay..sebagai seorang blogger saya bangga dengan beliau..huhu..kalo boleh saya pon nak jadi macam beliau dan macam blogger2 yang saya segani..Rasanya belom terlambat untuk saya ucapkan tahniah kepada beliau atas kejayaan beliau dalam dunia blogging :) So chayok2 kepada blogger2 yang lain..hihi..

Beliau merupakan pemenang bagi peraduan Mangga Ads!! huhu..ini kata2 beliau :


"Saya menyertai Peraduan Rekrut Blogger ManggaAd apabila terbaca mengenainya dalam Utusan Online. Selain itu, saya juga mengambil kesempatan menyertai geng blogger yang mengumpulkan beribu-ribu blogger dari Malaysia," katanya yang baru sahaja memenangi iPod Touch apabila diumumkan pemenang utama peraduan tersebut.

Sementara itu, jurucakap Adexcel, ManggaAd, Chew Chee Ming memberitahu, ManggaAd adalah rangkaian iklan untuk blogger-blogger di Malaysia yang menulis dalam bahasa Melayu.

"Kami menganjurkan peraduan ini bagi mengumpulkan seramai mungkin blogger dalam ManggaAd atau Mangga Online.

"Blogger yang meletakkan iklan ManggaAd di blognya dan mendapat paling banyak klik untuk mendaftaran baru akan menjadi pemenang peraduan ini," katanya.

Chee Ming memberitahu, pemenang bakal menerima pelbagai hadiah menarik termasuk iPod Touch dan wang tunai.

"Peraduan ini akan terus dijalankan pada masa depan dan diharap dapat menarik lebih ramai blogger untuk menyertainya," katanya.


Comments
4 Comments

4 Comment:

Peeka Syuhada on August 6, 2010 at 9:09 PM said...

mane tau suatu hari nanti mungkin kamu ???

diraja22 on August 6, 2010 at 9:11 PM said...

moga2 cita2 terlaksana..

Cikgu Dahlia on August 6, 2010 at 9:32 PM said...

good luck...boleh nanti tu..
usaha je yang penting..
tapi best gak kan kalo KOSMO buat column untuk Blogger..hehee...tapi siapa nak bayar eh...

Sisiantee on August 6, 2010 at 9:51 PM said...

Shafika : Aminnn...hihihi..
Diraja : Tq cz bg semangat :)
Dahlia : Gluck to u too..^^...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.