Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Wednesday, August 4, 2010

Aku ayu berbaju kurung contest!!!

Betol kew saya tampak lebih ayu bila berbaju kurung?? hihi..Yup semua gurlz akan tampak ayu & sopan apabila berbaju kurung..Setuju tak??..tampak sweet gitu..Anak dara sapa kah tu??? hihi..Biasanye saya berbaju kurung apabila menghadiri majlis formal seperti menghadiri majlis perkahwinan, dinner or ke office..Di sini, saya ingin mengimbau memori atau kenangan berbaju kurung sambil join "Pertandingan Baju Kurung Terbaik".. Terima kasih kepada sushi-me :) kerana memberi kesempatan kepada kami semua untuk join pertandingan ini..hihi..so sweet ^^..


1. Gambar saya di red carpet..hihi..time nih, Dinner collage Za'aba,UKM..eh..cehceh, sweet tak?? bergaya tak?? hihi..berbaju kurung mesti tampak sweet maa..huhu :)
I, me & myself


2. Masa ni saya bersama rakan2 kelas semasa study di Matrikulasi Kuala Nerang, Kedah.. Ayu nye semua..hikhik..
Dari kiri berdiri : Ina, Zack, Nadia, Suzie, Mimi, Yati, Erin, Asmah & Azura
Dari kiri duduk : Aini, Natrah, Sisiantee, Syud, Wanie & Rose


3. Yang ini, baju kurung kami sedondon warna purple gitu..saya dan 3 sahabat saya, kira my best friends ms study kat UKM, Bangi..
Dari kiri : Ainul, Yati, Sisiantee & Azlinda


4. Time ni, kami baru habis exam..best gilerrr time ni..kira dah grade dah..Coz br selesai last paper for final exam, final sem..huhu..semuanyer cheria2 jerrkk..tak sabar nak balik home town :)
Dari kiri berdiri : Noraslinda, Yati, Sisiantee (me), Kak Dee, Hajar
Dari kiri duduk : Azlinda & Dilla


5. Group presentation..tema hijau..hihi..So sweet kn .. keseragaman..
Dari kiri atas : Mai, Sue, Azwin
Dari kiri bawah : Azlinda, sisiantee (me), Yati & Kyairun


6. Saya berbaju kurung masa weeding kawan saya di subang :)
Dari kiri : Aini, Sisiantee (me) & Syaihah


7. Yang ni meriah kan..Weeding my Xclassmate..semua ayu gitu..hihi..
Dari kiri : Azlin, adik lin, Sue, Asmah, Ida, Hidayah, Fiza, Hidayah, Sisiantee


8. My group presentation, tema purple..hihi..sangat happening time nih..
Dari kiri berdiri : Roi, Linda, Sisiantee & Kak Cira
Dari kiri duduk : Din, Nisa & Dilla


8. Hihi..ini masa raya last year kat s'pore..hihi..
With my lovely mummy, grandma, my little sister, my litter brother, auntie, uncle & cousin..

Dan jangan lupa untuk menyertai contest ini ye!!! Masih ade masa lagi,
tarikh tutup penyertaan 13 Ogos 2010..
cepat2!! hihi..kalo nak tahu dengan lebih lanjut
sila klik disini
Comments
1 Comments

1 Comment:

sushi_me on August 12, 2010 at 10:02 PM said...

tq ye join......hehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.