Friends

::Masa itu emas::

Monday, August 9, 2010

Peserta mati di dalam sauna

Ya Allah, Seorang lelaki Rusia, Vladimir Lazyzhenskiy meninggal dunia pada pertandingan akhir Kejuaraan Dunia Sauna di Finland selepas menghabiskan masa selama enam minit dengan berpeluh pada suhu 110 darjah Celcius, kata pihak penganjur semalam.

Macam tak patotkan?? panas kot..tengok la kulit dowang, macam nak melecur kot..ish2..
Kalo nak ketahui dengan lanjut sila klik sini

Comments
2 Comments

2 Comment:

Kimie Hashim on August 9, 2010 at 11:05 AM said...

ish apa ah dorang..gila ke, ya pun nak duit takyahlah masuk pertandingan macam ni..

Sisiantee on August 9, 2010 at 1:55 PM said...

tahu xpe kimie..mmg tak patot kan..huhu ^^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.