Friends

::Masa itu emas::

Friday, July 16, 2010

Nape saya harus dipersalahkan!!!!

It sooo sweet this story...hikhik..Tersenyum bile tgk gelagat kucing & burung ni..Stay tune!!! :)

Di suatu petang yg nyaman....sedang saya syok2 tidor terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya.

kendian, benda tu bergerak ke badan

rasa cam kena patuk kat perut..... takkan kutu kot?

bila toleh.... rupenyer si ijou, burung tecik yg tuan saya baru beli semlm

saya suruh ijou gi main jauh2, saya xmau kawan ngan dia....lagipun saya ngantuk giler ni

tapi dia xmau, and masih patuk2 saya

pastu masih nak naik atas bdn saya, berat gak si ijou ni.

tak lama kendian, saya dengor dia tgh patuk benda lain lak... rupanye mengerjakan hp tuan saya

saya pun jerit "Oi!rosak nanti, tuan marah lah".

dia melawan lak tu

masa saya nak luku kepala dia sedas, tuan saya lalu pulak

akibatnye saya dihukum tanpa dipanggil utk membela diri

oh.... di manakah keadilan? bukan saya yg wat tuan~~
Comments
2 Comments

2 Comment:

cik panadol on July 16, 2010 at 3:58 PM said...

haha...mcm tweety bird ngn pussy cat pulak....comel!

Sisiantee on July 16, 2010 at 5:01 PM said...

Hikhik..a'ah la..saya tak terfikir plak..huhu.. :P
Yup2 kucing tu sangat comey :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.