Friends

::Masa itu emas::

Saturday, January 1, 2011

Damping Malam !!

Kisah si Penakot tengok cerita hantu : Semalam saya request tengok wayang - Damping Malam..huhu..sebelum2 ni.."Jangan Harap la nak tengok cerita seram" alasannya : saya penakot tahap gaban !!! Kalau tengok or dengar cerita hantu, malam2 mesti tak boleh tito punye, imiginasi sangat kuat terhadap kelibat pocong & puntianak yang akan berkeliaran dalam bilik ku nanti~ boleh terima tak alasan ni??..hihi.. Yang penting saya memang penakot..penah suatu masa ketika dahulu kat matrikulasi, member-member bukak cerita Ju-on kat bilik tv..saya pun join la bawa bantal..konon2 tak mo ketinggalan la~..alih2 bantal yang tolong tengokkan.. :P member2 semua bising, "baik ko tak payah join sisi, bukan tengok pon"..



Semalam sebelum OTW ke Jusco Cheras Selatan,
Sisi : " Dik kite rasa macam nak bawak bantal la~"
Hanira :" Ko biar betul kak..ermm bawakla bantal yang kecik tu.."
Sisi : Boleh ke?? Biar betol.. Malu la..hihi..
Hanira : tahu tak pe..




Best jugaklah cerita Damping Malam (best sebab xseram)..hihi...banyak teperanjat (itu normal la kan) & mempunyai jalan cerita senang difahami..

"mempunyai pendamping lebih teruk dari Sake" betul ke??
Nak tahu jawapannya, mesti tengok cerita Damping Malam k.. :P

With my lovely sister & brother
Sebelum bertolak jom ambil gambar dulu!! hihi


Comments
1 Comments

1 Comment:

Weeda on January 6, 2011 at 1:48 PM said...

salam...awk menang GA blog weeda..meh meh

http://weedaleim.blogspot.com/2011/01/keputusan-giveaway-separuh-jiwang.html

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.