Friends

::Masa itu emas::

Tuesday, November 23, 2010

Hati-hati angka keramat 26 !!! Sebar2kan..


26 December 2004 Tsunami di Aceh!!

26 May 2006 Gempa di Jogja

26 June 2009 Gempa Bumi di Tasik Malaya

26 October 2010 Tsunami di Mentawi

26 October 2010 Merapi Meletus!!

Ada apa dengan 26??

Ternyata dalam Al-Quran surah ke 26 (Asy-Syu'ara) yang di dalamnya tentang AZAB ALLAH
Sila sampai2kan kepada semua muslimah muslimin. Jangan diringankan perkara ini....kerana LiLahita'Ala, ini merupakan amanah.. Apa pula yang akan berlaku pada 26 NOV 2010 hari Jumaat ini????



Comments
7 Comments

7 Comment:

zati on November 23, 2010 at 11:42 AM said...

baru perasan kot, tetibe rase macam takot 26nie ari JUMAAT

nina on November 25, 2010 at 12:13 AM said...

tak perlu takut pada angka 26..azab Allah boleh turun hari ape pun..kalau rujuk kalendar Hijrah, ade persamaan tak tarikh semua kejadian tu?

Cik kEChiks on November 27, 2010 at 6:35 PM said...

uh..yeke..thanks 4 ur info

aTan aHmad on November 27, 2010 at 6:36 PM said...

LIKE page saya. Disini. Tq
Jadi FOLLOWER saya... Tq

Yer la, sebelum ni tak perasan...

hazim ikhwan (MHI) on November 27, 2010 at 7:02 PM said...

banyak lagi bencana pada tarikh 26..
namun jangan begitu percaya dan taksub

nak tahu lagi search topik "jangan percaya sangat dengan angka 26" di blog aku

http://luzimamizah.blogspot.com

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ on December 2, 2010 at 7:33 PM said...

omg!
ta perasan pon selama ni..



btw..

visit n do folo me yeah!

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ on December 2, 2010 at 7:35 PM said...

omg.
ta perasan pon selama ni..
hmm



btw..

visit n do folo me yeah!

http://owlkieranaa.blogspot.com/

tq~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.