Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Thursday, July 22, 2010

Shopping baju kebaya for raya!!! hikhik


Saya sangat suke baju kebaya..yang kat bawah ni diantara baju kebaya yang saya nak booking dari indonesia..cantik kan..hihi..sesuai untuk ke majlis perkahwinan or untuk dinner... Tapi saya tak tahu nak pilih yang mane satu di antara yang banyak2 nih..Actually dari dulu lg saya mencari baju kebaya berwarna hitam seperti di bawah ni!! huh..rambang mata seh!! hikhik

Saya suke yang nih, tapi sulaman yang kat belakang nih saya kurang berminat..


Yang nih lawa kan..wahh, sulaman die pon just nice, i like it :)


Warna hitam lagi..huhu..sulaman die just nice tapi macam lagi lawa yang di ataskn


Saya pon xade kebaya warna merah, so yang nih pon msk dalam senarai, merah nampak seksi :P


Kebaya yang atas ni dengan yang bawah nih pon saya berkenan jugak tau!!! tp rasanye yang bawah nih lagi lawa kan??



Cantik2..dah xtahu nak pilih yang mane satu!!!


Finally saya rasa kebaya hitam nih lagi lawa compare dengan kebaya hitam yang 2 di atas..


Yang nih pon nice jgk...

Sempat kew ek..saya nak beli untuk this coming hari raya??? Hopefully sempat la..sekurang2 nye saya nak choose 3 baju kebaya..wah!!! hikhik..bukan ape, belajar dari kesilapan..this year ramai member wedding, asyik pakai baju yang sama jew..at least next year banyak collection kan??Tak gitu?? hihi..
Comments
2 Comments

2 Comment:

rin azar on September 26, 2012 at 10:37 PM said...

cantik...di mana anda dapatkan kebaya-kebaya ini. Saya ingin ke bandung ujung taun ini...di mana saya boleh mendapatkan nya? di pasar baru ker? kedai yang mana?

Sisiantee on September 28, 2012 at 2:40 PM said...

saya dapat gambar ini di fb tapi saya tidak ingat nama fb nya..kalo cik nak ke bandung, cik boleh cari baju kebaya ini di pasar baru..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.