Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Thursday, July 29, 2010

Catch my beautiful butterfly


I ♥ bUtterfly..i donno why.. addicted kumpul koleksi photo rama2..kalo dulu sebelom ade blog, saya akan buat 1 folder, then save kat dalam folder tersebut, atau set gambar rama2 tersebut di desktop komputer..now, saya 'tangkap rama2' yang menarik perhatian saya, kemudian abadikan dalam my sweet blog :) hihi..ini kira edisi koleksi peribadi..even penakot untuk pegang the real rama2, tapi saya suke tengok gambar rama2..so sweet ;) Saya takot pegang rama2 kerana saya takot ulat beluncas..eee...saya geli ulat beluncas, tapi saya suka rama2..mcm ne tuh?? hihi..


Cantikkan kepak die?

Warna biru

Lut sinar, sangat cantikkan??


Best nya kalo dapat pegang mcm ni..

Wah..create sendiri..nak buat la nanti :)

Lukis gambar rama2..

Simple but nice!!

Cantik2, warna kuning rama2 timbul & terselah dengan warna pink bunga :)


Rama2 warna hijau+kuning..

Wahh!! sangat cantik effect kat air tu..


Lawa2..hihi

Best nye, kalo dapat wat ukiran mcm ni kat mata...saya nak wat jugak!!! hihi..

i ♥ purple

Black & white♥♥

Creativity


Lawanyer...


rama2 warna oren

rama2 warna merah + hitam..

rama2 warna hitam+putih..

rama2 warna oren lagi..

rama2 lutsinar..

nampak original :)


Comments
0 Comments

0 Comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.