Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Friday, July 16, 2010

Saya nak join contest pertandingan baju kurung terbaik

Gambar hiasan


Haha..serius saya nak join this contest, 1st time tau saya dapat tahu ade pertandingan di blog, hebat betol, saya rasa pertandingan ini amat menarik & saya akan join buat pertama kali nyerr...kalah atau menang itu belakang cerita :)..Pertandingan baju kurung terbaik!! agak best jugak kan..nampak macam senang jew pertandingan ini!!! Blom cuba blom tahu...Kalo boleh saya nak buat yang terbaik...Belek2 album lame, tak ade plak gambar saya berbaju kurung yang mengamcam!!...ahaks!!!..nampaknya kene ambil gambar yang baru lah...hihi..

Saya tahu tentang pertandingan ini apabila saya melawat blog Ben Asaari..untuk keterangan yang lebih lanjut sila KLIK.
Comments
0 Comments

0 Comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.