Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Thursday, July 22, 2010

Luahan hati..

Huhu..seriusly keje ku lately ni agak sempoi..jarang balik lambat, tp keje tetap ade tau , but certain2 keje pending from client la..tp 2 hari yang lepas client dah reply yang pending2 tu..sekali dua client yang reply..so kalo boleh aku nak settlekan this week account client yang pending2, malas nak carry on ke next week...so next week bley proceed keje yang lain plak kan..

Baru pagi tadi my senior Kak Amy tanya sama ada ari sabtu & ahad nak stay kat office ke tak..Kalo nak ikutkan ati mcm mls nak stay, tapi kalo nak settlekan dua company nih..nak tak nak kene stay jugak...maksud stay di office this weekend mean kene tito kat office tau!! ahaks..aku pernah pecah rekod sejarah selama aku bekerja, tito di office..tapi kalo keje kat audit firm, itu adalah perkara biase okay!!..senior tempat aku praktikal dulu penah cite dowg tito kat office time pick hour siap bw baju ke office & mandi kat office..itu lah pengorbanan sebagai auditor...cehhhwahhh...kesitu plak aku kan..

Sebenarnya diriku ini stress if kene cont'd keje owg len nih..yelah kene study dr mula lagi kan..sekarang aku ade 2 keje yang aku kene con't dari owner yang dulu..yang satu keje owner die ade, yg satu dah xde..ermmm kalo dah bekerja tu, itu perkara standard la kan..ermmm...

Tp aku still bersyukur la kerana keje yang aku buat sekarang nih related ngn degree aku, tanpa membantah dan ade jgk la kadang2 merungut dlm hati, hikhik..saya manusia biasa okay..kalo yang kenal rapat dengan diriku ini, mesti tahu bahawa aku seorang yang jarang membantah dalam bab2 keje nih..owg kata redha dengan pemberiannye..tp kalo dah melampau sangat kene jgk la ngn aku kan..hahaha :P

Comments
0 Comments

0 Comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.