Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Sunday, July 11, 2010

The Arrivals Series


Finally, saya dapat m'habiskan kesemua 50 episode "The Arrival "... Seriously kepada sesiapa yg tidak mengikuti lagi series "The Arrival", saya sarankan anda harus menontonnya!!!... Bermula dengan menonton episod 00 , atas dorongan perasaan ingin tahu yg "terlampau" yang membawa saya untuk menghabiskan kesemua episod ini... syukur alhamdullilah, sebenarnya banyak ilmu yang saya tidak tahu dan anda semua tidak tahu & ia telah dikongsikan dalam "The Arrival " series..


Oleh itu, tontonilah"The Arrival " series kerana series ini juga terdapat terjermahan dalam bahasa melayu..Tq kepada hamba Allah yang telah sudi menterjemahkannye :) , saya akan cuba upload series "The Arrival" dalam blog saya kemudian hari..InsyaAllah..


Actually sebelum ni, adik sy Muhammad Athuf , pernah menceritakan serba sedikit tentang series "The Arrival" kerana dia penah menontonnya...tetapi pada masa tersebut, saya tidak bersempatan untuk mengikutinye.. tetapi syukur alhamdullilah, dengan izin Allah s.w.t..akhirnya saya dapat juga menghabiskan kesemua episod tersebut..


Di samping mengikuti setiap episod "The Arrival" , saya juga membuat beberapa rujukan/ researched kerana ingin mengetahui dengan lebih lanjut dan kebenaran yang telah di dedahkan mengenai dajjal dunia ni...pengalaman yg memberi kesan yang sangat dalam, dalam diri saya salah satu nye, apabila saya dapat mengetahui jawapan kepada persoalan "apa yang membuat Imam Mahadi begitu istimewa"? Saya berasa tersentuh apabila dapat mengetahuinye..adakah anda tahu jawapan kepada soalan saya td??? untuk mengetahuinya anda -> adik2, auntie, uncle, cousin2 n sahabat yang saya cintai, ikutilah setiap episod "The Arrival ..♥♥♥



Salam semua :)

Seperti yang dijanjikan, anda boleh mengikuti setiap episode 'The Arrivals'. Anda perlu klik di setiap episode, semoga anda dapat berkongsi dengan sahabat2 yang lain, insayAllah :)



Comments
0 Comments

0 Comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.