Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Monday, July 12, 2010

Reunion KMKN Batch '03, Mentee O


Huhu, im so exciting menunggu ketibaan hari sabtu-> 17 July 2010..Kerana ape ek?? kerana saya nak jumpa kawan-kawan kelas semasa menuntut di Matrikulasi, Kolej Mara Kuala Nerang, Kedah... kawan2 kelas mentee O... kawan2 kelas yang selalu bersaing untuk mendapat pointer yang baik, kawan2 kelas yang selalu kene buli dengan saya..ahaks, sorang jew yang saya suke buli :P, Siapa?? biar la rahsia....hahaha..saya budak baik okay!! kalo xpercaya tanya Aini...hihi

Tibe2 hati ni berdebar2 nak tunggu saat2 untuk bertemu dengan mereka..Pasti kami akan berkongsikan cerita antara satu sama lain... :D saya tersenyum sendiri, apabila mengenangkan ada diantara kami yang sudah berkahwin, & mempunyai anak yang sangat comel...hikhik..bile la time saya pulak...kalo si kecil tu datang, saya akan di panggil untie sisi!!! huhu..suka sangat!!

Ya Allah permudahkan & berkatilah majlis kami nanti..

Yang pasti saya yang meng 'organise' majlis ini..tetapi Aini lah pencentus idea, mencadangkan supaya kami mengadakan reunion class...bayangkan sudah hampir 6 tahun kami tidak bertemu!! ahaks, yang pasti akan ku simpul kemas memori bersama mereka nanti!!!

Saya agak terkilan juga, kerana ada juga kawan2 yang tidak dapat dihubungi..tapi insyaAllah kalau kali ini majlis ini berjalan lancar, insyaAllah saya akan cuba mencari mereka untuk mendapatkan contact number mereka, sekarang kan zaman internet, semuanye dihujung jari.. Kalo dapat contact mereka, InsyaAllah pada masa2 akan datang boleh lah selalo berkumpul.. :)

Mengapa harus tunggu sampai 6 tahun???

Dulu pernah jugak saya rancang untuk buat reunion kelas, tapi time tu, time study...
almaklumla..time study kene budget sikit & kalo saya yang rancang haruslah sekitar kuala Lumpur..time tu ade yang study di UUM, USM, UITM & di merata tempat lagi..so susah nak berkumpul..sekarang mungkin senang sedikit coz ade di antara mereka bekerja di Kuala Lumpur..so boleh lah berkumpul beramai2..hikhik :)

Aktiviti pada hari itu adalah main bowling..ade jugak yang "cekelat" tak mo main!!! ahaks..memang di akui saya selalo main bowling, tapi banyak masuk longkang dari yang STRIKE ...hahaha..so semua kene sporting okay, & kene main..mula2 memeng malu, after dah main, lame2 jadi ketagih tau!!! hihi..

So kepada kawan2 kelas mentee O, KMKN batch '03..jumpa kalian nti pada ari sabtu!!! hihi..
jangan lupa bawa camera :P (pesan untuk diri sendiri) hihi..

Senarai nama kelas Mentee O (maaf c ingat name pendek jew)..huhu..

1. Paih
2. Zahid
3. Badri
4. Firdaus

5.Aini
6. Erin
7. Yati
8. Mimi
9. Aisyah

10. Betty
11. Azura
12. Nadia
13. Wani
14. Zacx

15. Sisiantee
16. Asmah
17. Natrah
18. Amielah
19. Humairah

20. Syud
21. Mai
22. Suzie
23. Rose
24. Ani

Comments
2 Comments

2 Comment:

Cik Bambam on July 12, 2010 at 10:45 PM said...

errrr...syoknyaaa..!!mentee S pon x lama lagi nk wat reunion..hehehhehe

Sisiantee on July 13, 2010 at 8:09 AM said...

Ye aida sangat seronok kot..hikhik..wah dat gud mentee S pon wat reunion :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.