Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Tuesday, August 3, 2010

Contest saya mahu template comel !!!


http://kozumi.sepaku.net/wp-content/uploads/2010/08/contest-blog-budak-nakal.png

Blog
Budak Nakal Akan mengadakan contest " Contest Saya Mahu Template COmel ! ! ! " di mana pada para pemenang akan mendapat hadiah istimewa khas dari pemilik blog Budak Nakal iaitu kozumi_ro.Cara menyertai contest ini amat mudah kerana para peserta hanya perlu copy dan paste Entry yang telah di sediakan.Untuk Maklumat lanjut tentang contest ini anda boleh mendapat keterangan di sini:-



Saya juga tak mahu melepaskan peluang untuk menyertai "contest saya mahu template comel" ini!! hihi..Saya join contest ini sebab nak template menarik En Koz..Saya suka sangat blog, banner, & header En Koz kerana sangat lah cute & simple ^^, sbb ade kartoon2 yang chomey2, selain itu pemenang contest akan dapat ruang iklan selama 2 bulan di blog En Koz..anda tidak rugi jika menyertai contest ini..kalo di beri peluang saya nak blog saya di hiasi macam blog En Koz!!!..En. Koz juga myediakan tutorial untuk para blogger tau..kalo nak tahu dengan lebih lanjut jom kite ke blog En Koz..Dan jangan lupa untuk menyertai contest ini!!! stay tune~











Comments
2 Comments

2 Comment:

Budak Nakal on August 3, 2010 at 9:44 PM said...

Mekacih,anda orang ke 18 menyertaio contest ini^^,...

Sisiantee on August 4, 2010 at 8:43 AM said...

hihi...ame2 ^^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.