Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Saturday, August 21, 2010

Contest : Lagu raya favorite saya!!!

Create your own banner at mybannermaker.com!
Saya ingin mengadakan contest bagi memeriahkan suasana
sempena menyambut Hari Raya Aidilfitri..
kepada sesiapa yang berminat boleh menyertai contest ini..
terbuka kepada semua rakyat Malaysia okay!! :)..
Tarikh Penyertaan bermula
10 August 2010 sehingga 4 September 2010(12 tengah malam)..

Syarat2 penyertaan sangat simple :

1. Tajuk entri adalah "Contest : Lagu raya favorite saya"..

2. Anda perlu copy & paste code banner di bawah ini..

3. Sertakan Tajuk Lagu Raya Kegemaran anda..& nyatakkan mengapa anda meminati lagu raya tersebut..Kalo anda seorang yang kreatif :
  • Anda boleh menyenaraikan beberapa lagu raya tidak terhad kepada 1 lagu raya sahaja, cara persembahan mengikut kreativiti anda sendiri..
  • Anda boleh sertakan lirik lagu tersebut..
  • Anda boleh menceritakan kenangan anda terhadap lagu raya tersebut..
  • Anda boleh dedikasikan lagu tersebut kepada seseorang sempena Hari Raya Aidilfitri ini..
  • Selebihnye mengikut kreativiti anda.. :)
  • Yang penting anda menyatakan kenapa anda meminati lagu raya tersebut okay!! ^-^
4. Sila tag 5 orang friendlist anda untuk menyertai contest ini, sharing is caring :)

5.Anda jangan lupe untuk tinggalkan komen anda disini, serta link entry yang anda telah buat okay..supaya saya boleh terjah blog anda :)

6. Lastly, anda perlu menjadi friend list blog saya terlebih dahulu..

Hadiah :
1. 1 Album Lagenda Hit yang mengandungi 42 lagu Hit Kenangan Abadi "Selamat Hari Raya"
duit raya, serta kuih raya !!!!!!!!! Hihi :)

Saya akan membuat undian bagi menentukan pemenangnye okay!!!
hihi ^-^


Saya nak tag friendlist saya untuk join contest ini, iaitu :

TAG NAME :
1. Eddy
2. Piha

Tunggu ape lagi!!! Nak duit raya tak?? Jom sertai contest ini :)

Akhir kata daripada penganjur :P
Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al- Mubarak :)


Comments
16 Comments

16 Comment:

Ciao Annin on August 10, 2010 at 8:21 AM said...

Akan ku hantar penyertaan ku nanti! Sankyuu sisiantee!

Sisiantee on August 10, 2010 at 9:32 AM said...

hihi.. ^^ tq dear :)

Eddy Rizal on August 10, 2010 at 9:38 AM said...

giler ponya kreatif cc nih.. ehehehe

Sisiantee on August 10, 2010 at 10:05 AM said...

hihi ^^ jgn lupe join tau eddy..huhu..

Sovereigntist on August 10, 2010 at 10:11 AM said...

owh name saya ade juga ^^

Sisiantee on August 10, 2010 at 10:15 AM said...

yup ^^ dear..Jom join..dapat 2x duit raya dari akk kalo menang..hikhik.. :)

Kimie Hashim on August 10, 2010 at 1:42 PM said...

akak, Kimie ada soalan, nanti akak reply kat fb ya??
macammana nak buat ni, Kimi x pernah tahu pasal banner atau apa2 pun pasal contest..

Sisiantee on August 10, 2010 at 1:45 PM said...

Owh okay..nti akk jawab kat FB ek..senang jew dik..huhu..

supiha hasim on August 10, 2010 at 11:25 PM said...

http://momentoshatiku.blogspot.com/2010/08/contest-lagu-raya-favorite-saya.html

piha try join...thanks!!

Sisiantee on August 11, 2010 at 7:48 AM said...

Tq Piha..Piha peserta pertama ^^ hihi

Kimie Hashim on August 11, 2010 at 11:26 PM said...

Kak, Kimie nya dah siap ni, ok ni link dia ya.. Aduh excited ni.. Hehehe..

http://kimieslot.blogspot.com/2010/08/contest-lagu-raya-favorite-saya.html

Sisiantee on August 12, 2010 at 7:55 AM said...

Tq Kimie..Kimie Peserta kedua :)
^^ Hihi..TQ cz sudi join!!! G Luck k !!

Unknown on August 13, 2010 at 10:15 PM said...

salam akak,
Pjaz dah join contest ni...
heheh

ni link nye:

http://buahpauhmangostan.blogspot.com/2010/08/contest-lagu-raya-favourite-saya.html

Farzana :3 on August 14, 2010 at 1:46 PM said...

sudah siap :)
http://sayasukaoreo.blogspot.com/2010/08/contest-lagu-raya-favorite-saya.html

Sisiantee on August 15, 2010 at 8:55 PM said...

Tq Pjaz..Pjaz peserta ke 3 ^^ ..hihi..

Tq farzana..farzana peserta ke empat :) hihi

amoi on August 16, 2010 at 7:06 PM said...

amoi peserta ke5 ek ?
wow ! hehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.