Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Thursday, November 4, 2010

My sweet 25th Birthday :)

Terima kasih kepada kawan2 sekolah, matrix, ukm, auntie, uncle, cousin2 di msia & spore, rakan2 blogger, offimate, xofficemate, & kepada kawan yang baru mengenali saya, saya nak ucapkan ribuan terima kasih for ur wishes semalam sempena hari lahir saya ^_^ ..hihi..im really appreciate it, & berasa sangat gembira yang tak dapat di gambarkan dengan kata2..sungguh terharu..



Terima kasih di atas semua ucapan~~
saya sangat menghargainya, kepada yang send mesg pon tq..huhu
Ini diantara ucapan2..


Ucapan dari my auntie tercinta



Rena wish me twice, tq dear, so sweet :)



Fatin wish in bahasa arab!!



From my litter cousins



Yeah, saya jugak dapat handbag yang cute ni~~!! from amira



Blogger terkenal pon wish jugak..hihi..tq Ben



Tak terlepas jugak kepada yang wish terlalu awal :)



Tumpang sekaki pon, saya really appreciate jugak ^_^




Comments
0 Comments

0 Comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.