Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Friday, November 19, 2010

Hari terakhir untuk mengundi Shout Award!!! Jom mengundi..


Termasuk arini dah 3 kali saya mengundi Shout Award thru On9..jimat & senang..U'ol dah mengundi blom?? Biar pon mengundi itu rahsia..saya tetap nak share jugak apa yang saya undi & even tak dapat nak gi Shout Award pada esok ari di Bukit Jalil..mengundi tetap mengundi untuk memberi sokongan kepada artis2 yang saya minat & layak untuk menang..hihi x gitu..?? :) kepada yang nak undi, masih sempat lagi, arini ari yang last so jangan lepas peluang k..hihi.. Jom mengudi kat http://www.shoutawards.com.my/ Tak semua kategori yang saya mengundi..kategori tertentu jew yang saya undi..


Coolest Radio Announcer Award

Saya pilih Fafau, FBi & Phat Fabes


Favourite Radio Show Award

Sudah tentu HotFM AM Krew & M'sia's Hottest Music-Hot 10


Rockstar Award

Untuk yang ini pulak haruslah Azlan & The Typewriter, Bunkface & Faizal Tahir


Power Vocal Award

Untuk kategori ini saya memilih Azlan, Black & Faizal Tahir


Popstar Award

Yeah...haruslah Yuna, Zee Avi & Mizz Nina


Flava Award

Mizz Nina, Altimet, DJ Fuzz & Malique


Breakout Award

Azlan, Mizz Nina, Yuna & Zee Avi


Hot Guy Award

Farid Kamil & Shahelzy Sam


Hot Chick Award

Untuk yang ini saya undi Mizz Nina, Nora Danish & Scha :)
Comments
0 Comments

0 Comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.