Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Tuesday, February 8, 2011

Warna-warni


Hurmm..dah lame tak update blog..After balik dari Bandung, terus menyepi..nanti kita update company trip ke Bandung ek :D .. gambar dah pon upload kat blog (save as draft lagi), tinggal nak bercerita jew ni..tapi kene ambil mood dulu..hihi..apa2 pon holiday ke Bandung, Indonesia memang best!!~

Last Sunday, im keep in touch balik with my close friend Ayus..huhu..miss her damn mucho, she still maintain ayu gitu, macam dulu2.. ^_^ kami dah lame tak contact, atas sebab, kami sahaja yang tahu (biarlah rahsia) ^_^ huhu.. Bila la dapat jumpa beliau.. :D



Berbalik kepada cerita asal, hihi..lately ni, blog saya sering dikunjungi pelawat dari beberapa negara, & menyebabkan saya rasa sangat teruja..hihi..mungkin bagi orang yang lain, perkara biasa, kot.. bagi saya..luarbiasa..kerana blog ni pon biasa2 jew ^_^ hihi :P..Thanks kepada semua yang singgah..tanpa anda siapalah saya (ecehhhhh) hihi..enjoy reading okay :) kalau rajin sila tinggalkan jejak, nanti saya terjah blog anda balik!!~

Yang ini arini punyer..

Yang ini dalam minggu ni punyer..


P/S : suke tengok warna warni ni..hihi.. :P
Comments
0 Comments

0 Comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.