Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Thursday, January 6, 2011

Extravaganza :)


Hehe..dah lama tak update blog..huhu..busy dengan keje office yang berlambak..So, arini saya ada benda yang hendak dikongsikan bersama kedua2 berita gembira ini adalah mengenai GA yang sebelum ni saya pernah join..hihi..dan ia berhasil & rezeki memihak kepada saya..syukur alhamdulillah ;) saya menang contest :


1.Name The Monster Giveaway


Hadiah ini saya sudah terima last week..saya terima key chain & note yang sangat cute..Cik MIA sangat creative, kerana hadiah tersebut merupakan hasil tangan beliau..huhu.. ^_^ TQ MIA..really appreciate!!





Then, yang 2nd ini, baru jew tadi saya dapat tahu, saya pemenang bagi GA Separuh Jiwang..hihi..tq kepada Weeda kerana inform thru blog tengahari tadi ;) really appreciate!!..Tak sabar nak tunggu hadiah dari Weeda pulak..hihi..(mood happy)!!




Comments
1 Comments

1 Comment:

Cik Bambam on January 6, 2011 at 6:25 PM said...

congrats cc..!!heheheh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.