Friends

Daisypath Anniversary tickers

::Masa itu emas::


Friday, September 24, 2010

Update blog setelah sekian lama menyepi..


Finally arini saya berkesempatan untuk update blog..dah bersawang kot blog saya nih..huhu..pertengahan puase hingga lah after raya mmg saya sangat bz ngn persiapan raya + dgn keje2 office yang nak urgent..biaselah..tak sempat nak berkongsi cerita pasal berbuka pose bersama rakan2 serta kisah saya berhari raya..actually banyak photo yang saya nak kongsi kan bersama..InsyaAllah saya akan upload gambar2 yang tak sempat nak upload tue..huhu..

InsyaAllah arini jugak saya nak selesaikan hutang saya kepada peserta2 yang join contest saya pada bulan puase..saya akan memilih seorang pemenang untuk memenangi pertandingan tersebut..sebelum itu, saya ingin meminta maaf terlebih dahulu kerana saya tak sempat untuk memilih pemenang dengan lebih awal..pasti semua tertunggu2kan especially kimie kan..sorry dik akak tak sempat nak update blog akak..hihi..hadiah semua sudah ade cuma tinggal nak post kepada pemenang jerk..even yang join tak ramai, tapi saya menghargai sangat2 kepada yang telah join..nak pilih pemenang bukan senang tau!!! ahaks.. sebab semua beri yang terbaik tau..hihi..stay tuned okay :)
Comments
0 Comments

0 Comment:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Klik here to join

Twitter Widgets
Powered By Vistaprint
Free Auto Backlink
Facebook Widgets
Powered By Vistaprint
Web Directory
OnToplist is optimized by SEO
Add blog to our directory.